søndag 14. juli 2013

Rihnen, Bremen, Møn


Representanten for Tysk grundighet, savnet et papir som vi skulle vise når vi sjekket ut. Jeg har dessverre ikke noe slikt papir! (Det var sikkert gått med i søpla) Men du må ha det, du fikk det når du kom! Damen bak disken viste meg et tilsvarende, med strekkode og greier, og ville jeg skulle hente det. Ja, men jeg har ikke noe, dessverre. Det må du ha!..... Do I have to stay here forever, then?.....Lang pause hvor hun så oppgitt på meg, og ordnet alt på få sekunder, og vi var på vei til Bremen.

I Bremen var det festival. Vi gikk en kveld langs vannet mellom alle teltene. Mye folk og musikk, hvor et engelsk band som het City Chanty Band, var et høydepunkt. Det ble også litt tid til shopping og en passe lang sykkeltur oppover Weser.

Nå er vi ved Møns klint, syd i Danmark.
 Vi reiser fra Rihnen
 Bremen
Obligatorisk Bremen-bilde
 dette er også Bremen
 Øltelt langs Weser
City Shanty Band
 Stien ut til Møns klint
 Fossiljakt
 Møns klint
 
Dansk sommerhilsen fra Marianne og Bjørn
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar